Sömnlös natt

God morgon! Jäklar så trött jag är just nu. Förstår ni det? Nähä, ni är väl sånna där drygon som kan somna om nätterna.

Som ni kanske förstår så har inte jag sovit speciellt bra inatt. Jag har jobbat natt och avnjutit en "sovande" jour, som mer blev något av ett vaket okalas. Jag somnade en timme i soffan först, vilket inte är ovanligt. Sen blev jag väckt av "arbetsobjektet" som inte kunde sova och det var väl kring halv 4. Härligt värre! Sen blev det inge mer sömn förän framåt 7-snåret och kort efter det så var det uppstigning igen.

Just för tillfället så söker jag efter en anledning att inte hoppa från balkongen. Det vore kanske dumt förresten, med tanke på att jag bara befinner mig på andra våningen. Jag skulle bara bryta ett par ben och försätta mig i större misär än den jag redan befinner mig i. Skönt att jag är ledig imorn. Då kommer ni inte få kontakt med mig förän långt in på eftermiddagen.

Nu ska jag ställa mig vid ytterdörren och bröla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0