Mi casa es gonna bli obebodd i uno vecka

Om det är någon stackare, som av någon outgrundlig anledning följer denna blogg, så ber jag om ursäkt. Jag ser att jag inte har visat mig på en hel vecka. Jag skulle kunna skylla på att jag har haft en himlans massa saker att göra, eller att jag spenderar mina dagar med att få folk att sluta dricka alkohol, men då skulle jag ljuga. Jag har helt enkelt inte haft något att säga.

Det kommer nog att bli tyst en vecka till, är jag rädd. Detta pga att jag packar väskan och flyger till Spanien på söndag. Det ska bli väldigt trevligt att slippa Sverige ett tag. Inte bara väldigt trevligt, utan mycket trevligt! Det är jag och 4 kamrater som smiter iväg. Madrid och Barcelona kommer antagligen aldrig mer bli sig likt. Det ska i alla fall jag se till. Så just nu känns det riktigt bra. Mycket bättre än det brukar kännas i slutet av denna hemska månad. Jag är färdig med jobbet för denna månad, jag kommer antagligen att klara mig från snöväder november ut och jag har brännt ut 7st party-skivor med fantastisk musik till vår resa. Det blir inte bättre än så.

Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli redo. Sen är det bara att försöka lista ut vad jag behöver och inte behöver packa ner, i den alltid lika över-packade väskan. Det är ett mycket litet problem, dock. Jag väntar också på att min flickvän ska dyka upp, så jag får umgås de sista två dagarna med henne, innan jag åker. Hon har varit i Gävle idag och skulle ha varit här för några minuter sedan. Men tydligen så gjorde hon det otroligt lustiga misstaget att hoppa på fel tåg. Hon sitter nu i Söderhamn och väntar på att en buss ska ta henne till rätt stad. Kommer jag att reta henne för detta klantiga misstag? Eeeeeeeeh, är clowner läskiga? Självklart kommer hon att få höra detta i evigheter! Hon kommer antagligen att dumpa mig, för jag kommer ta upp detta så fort jag får chansen. Vi får se om det är värt det.

Nu måste jag ner och torka min blöta tvätt. Jag hoppas att ni får det trevligt i detta tråkiga land, medans jag och mina kamrater skaffar oss minnesluckor i Spanien. Vi ses om lite drygt en vecka.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag gillar ditt sätt att skriva, det är underhållande även om inte texten har så mycket att förmedla ;)

2009-11-26 @ 21:54:45
URL: http://hejbus.blogspot.com/
Postat av: Lund

Tack sa mycket! Alltid roligt om man kan roa nagon :) Jag ber om ursakt for att jag skriver utan prickar. Jag ar fortfarande i Spanien.

2009-11-30 @ 19:12:21
URL: http://lundjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0